Unikátní koncept Email Open

Email Open je otevřená diskusní platforma pro specialisty na e-mailovou komunikaci, která bude zprostředkovávat nejnovější informace z oboru a umožní také vzájemné sdílení znalostí i zkušeností z oboru.

 

Na rozdíl od řady jiných komerčních akcí dává možnost všem specialistům zdarma se diskuse zúčastnit s vlastním příspěvkem. Stačí, když svou přednášku přihlásíte. Pokud aktuálně nemáte žádné téma, o které byste se chtěli podělit s ostatními, můžete se i tak akce zdarma zúčastnit.

 

Téma setkání: Doručitelnost

 

První díl Email Open je věnován tématu „Doručitelnost“ a jeho hlavním hostem bude David Finger (Seznam.cz). Dále vystoupí Martin Halama z ACOMWARE s příspěvkem 10 pravidel pro doručitelnostJan Špacír (Feedo.cz) prozradí, jaké detaily v kódu emailových zpráv mohou v některých případech zhoršit hodnocení antispamovými filtry a Jakub Olexa (Mailkit) povypráví o doručitelnosti z pohledu poskytovatele emailoveho reseni. Vedle nich se pak můžete těšit na další příspěvky odborníků na emailový marketing i provozovatelů běžných e-shopů, kteří se podělí o své zkušenosti.

 

Účast na akci je zdarma, vzhledem k omezené kapacitě budete o potvrzení své registrace informováni. Z jedné firmy přijímáme maximálně 2 registrace, další až po dohodě.

David Finger

David Finger

David Finger je Senior Product Manager pro službu Email.cz. Na první setkání dorazí se zajímavým příspěvkem na téma doručitelnost, jehož obsah včas představíme.

Martin Halama

Martin Halama

Profesní kariéru zahájil na pozici webmastera v internetové agentuře, kde se v dalších letech zabýval rovněž webovou analytikou a architekturou internetových a intranetových prezentací. Vývoj požadavků klíčových klientů (T-Mobile, ČEZ, McDonald's) jej posléze přivedl ke specializaci na newslettery. Po odchodu z agentury řídil přípravu a distribuci newsletterů společnosti MAKRO Cash&Carry ČR. Nyní pracuje na pozici Senior Email Marketing Specialist v ACOMWARE.

Jan Špacír

Jan Špacír

S e-mailingem začal ve VIVmail.cz, kde se zabýval implementací IBM Marketing Cloud, školením jeho uživatelů a návrhy kampaní. V současnosti se věnuje rozvoji automatizovaných kampaní ve Feedo na stejné platformě. 

Jakub Olexa

Jakub Olexa

Patří mezi špičku e-mailingových specilistů - jako jeden z prvních stál u zrodu e-mailingového marketingu v ČR. Od roku 2000 provozuje vlastní e-mailingový nástroj Mailkit.

Hlavní organizátor